Conferència d’un productor de comerç just
Divendres 24 de març, a les 20.30h al Claustre de Sant Domingo d’Inca
Lucas Silvestre, administrador de la cooperativa Guaya’b, productora de cafè a la regió de Jacalatenango, al nord de Guatemala, ens parlarà de la seva experiència dins el món del Comerç Just. Aquesta cooperativa exporta el cafè natural i aràbiga d’Intermon Oxfam.
Us volem convidar a tots a assistir a l’acte, i animar-vos a fer córrer la veu, no passa sovint que puguem escoltar de primera mà com viuen i treballen els productors del Sud. Així que us esperam a tots!
Aquesta activitat està finançada per la Direcció General de Cooperació del Govern de les Illes Balears, dins el projecte de sensibilització "Suma’t al comerç just".
El dissabte dia 25, a les 11 del dematí, a l’Espai Solidàri de la Direcció General de Cooperació (Carrer de Ramon Berenguer III, 20 baixos, Palma) hi ha programat un altre acte amb la participació d’aquest productor. L’acte serà un taller amb voluntaris de diferents associacions de comerç just de Mallorca, i estarà obert a tothom.
Actualització: Hem preparat un resum de la visita d’en Lucas a Mallorca.
Aquest article es va escriure el dia 16 de març de 2006 per Finestra al Sud